torsdag 11 augusti 2011

Nya SALAMANDER-serier påväg.

Har tagit en paus från tecknandet av senaste SALAMANDER-serien för att finslipa huvudkaraktärens ursprungsstory. Ni som känner mig vet ju att jag pratat om den mycket och är förmodligen trötta på att höra det men ni vet ju hur kräsen och nogrann jag är :P.
Men jag tror att jag har lyckats komma på ett sätt att undvika att salamander-varelsen: Rip skapas på vetenskaplig väg (vilket är en stor kliché men det hörde bra ihop med resten av vad som händer i seriens story) utan istället föds genom övernaturliga krafter från jordens inre. Det är svårt att förklara utan att avslöja för mycket men jag ville bara upplysa om att jag jobbar för fullt och helhjärtat med SALAMANDER och att uppdateringar snart kommer att komma på bloggen. Jag kommer att färglägga bilderna i vattenfärg med så vi får väl se hur det går :p.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar