måndag 12 november 2012

Nya inlägg inom kort!

Jag är hemskt ledsen för att jag skjutit upp saker så mycket som jag har.

Allvarligt: från och med nu kommer det att uppdateras mycket mer frekvent på bloggen.
Jag har lyckats fastna i allt detta jobb som jag fått på min praktik här i Arvika men jag har också varit ytterst lat och nonchalant på sistone.

Men det ska bli ändring på det nu.

Jag har redan ändrat min livstil en hel del och fått igång en bra start som inkluderar styrketräning, judo, dagschema för strikta arbetstider och sysslor och samt för en mycket hälsosammare, vardaglig kost (typ.)

Imorgon kommer det i vilket fall bloggas om SPX 2012. Jag hoppas inom kort bla dra igång med saker på fritiden som att experimentera mer med bilder i vattenfärg för att försöka använda det i mina serier, göra ett Titel-card till bloggen samt börja med min stora Salamander-serie som jag skrivit så mycket på och som jag hoppas kunna arbeta mer med i början av nästa år.

Så var tålmodiga, jag tänker inte svika er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar