fredag 3 oktober 2014

Utmaningen återupptas ännu en gång!

Så då är det dags att ta sig igen detta "stölleprov" (som morsan kallar det ;P) åter igen!
24-timmars serien brakar officielt om ca 12 timmar (mer elelr mindre, något sånt) och jag ska till stockholm och träffa gamla bekanta och vänner för att TECKNA I 24 TIMMAR!

Senaste gången jag gjorde detta var för ca 4 år sedan när jag gick på serieskolan i Malmö! Det gick helt okej, fast segt. I år kommer det gå betydligt bättre dock då jag har mer erfarenhet och mycket bättre material i form av pensel-tuschpennor, baby! Ett måste när man ska teckna fort och effektivt!

Detta blir ett dygn att minnas kan jag lova för jag har mycket goda och skojiga idee´r!

Inte särksilt trevliga ideér dock......mmmmhmmm.....hmmm.....mmuhahahahahahAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

................

(EHM!) Ursäkta mig jag, ehm, tänkte på något roligt, där......
Men vi hörs imorgon för då smäller det!

Mörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar