fredag 10 juni 2011

Det som kan vara den sista natten i Malmö

Mycket har hänt och jag har haft en sån underbar tid här i Malmö både på serieskolan och med mina nära klasskamrater på fritiden när vi har festat och hängt med varandra. I detta blogginlägg vill jag tillägna Anton Krull, Joakim Derlow, Hedvig Mariasofia Wisselgren, Karolin Spång, Maria Wigelius, Robert Pettersson, Anna Åhlen och speciellt Robin Larsson och Tobias Berg för ett underbart år i Serieskolan i Malmö! Jag hoppas så in i helvete att vi som sökt in i andra året kommer in och att nästa år kommer att bli minst lika fantastiskt som detta. Jag har ärligt talat alldrig mått så bra i mitt liv som detta år med er trots de motgångar och komplicerade situationer som uppstått mellan oss på olika håll.

Det har varit ett bra år och jag vill bara säga att jag önskar er extremt mycket lycka till oavsett vad ni än tänker göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar