lördag 25 juni 2011

Tre av de bästa serierna från sverige!!


1.Salamander: En så kallad prototyp-serie som består av Ihoppsatta äventyr och olika koncept kring min salamander-varelse Rip. Action, äventyr och filosofi i ett post-apokalyptiskt mellaneuropa.!
2.Källan: Den första serie jag någonsin färdigställde. En fantasy-thriller baserad på en folksaga om ungdomesn källa. (rekommenderas att läsas i mörkret med bara nattlampan tänd.)
3. En kväll på Ankaret. En självbiografisk serie bestående av sammanfattade bar-händelser som handlar om mig och den mina tvivelaktiga relation jag hade till mina vänner på gymnasiet.

Alla dessa serier har jag gjort hittills och kommer göra mycket mer snart! Håll utkik på denna blogg då jag kommer att uppdatera den mycket mer frekvent nu! Och vill ni beställa ett exemplar av någon av serierna är det bara att säga till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar